werta werta .

werta

تنوع در خرید تشک برقی


نحوه کار تشک مواج
اگر بیماری در مدت زمان نسبتا طولانی در بستر بماند امکان دارد دچار زخم بستر شود. علت اصلی زخم بسترها فشارهای زیادی است که در قسمت هایی از بدن ایجاد می شود و مسئله ی دیگری نیز مثل رطوبت در ایجاد شدن آن دخیل هستند. 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۱۹:۱۱ توسط:werta موضوع: نظرات (0)

کاربرد سینی کابل چیست

سینی کابل

 

سینی کابل ، امروزه در صنعت الکتریکی کاربرد فراوانی دارد. سینی کابل پلی است که امکان حمل و نقل ایمنی سیم ها را فراهم میکند.این سیستم مدیریت کابل در اندازه و سبک های مختلف تولید میشود. انواع مختلف آن مانند: نردبان، گالوانیزه، pvc و غیره در بازار موجود است. از سینی کابل برای نگه داشتن کابل ها و سیم ها در صنعت ساختمان سازی استفاده می شود.  


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۱۷:۰۱ توسط:werta موضوع: نظرات (0)

محصولات کشاورزی

مدیریت تغذیه گیاه تغذیه درست هر گیاه به عواملی بستگی دارد که رعایت آنها وجه تمایز یک کشاورز موفق می باشد، عملکرد بالاتر در کنار صرفه جویی اقتصادی، و تولید محصول سالم در کنار حفظ قابلیت کشت مزرعه در بلند مدتبرای مدیریت درست تغذیه گیاه،آگاهی داشتن از چند عامل لازم است در این گفتار و بخش هایی که در آن می آیند تلاش شده است تا مخاطبان با این عوامل آشنا شوند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۱۰:۱۳ توسط:werta موضوع: نظرات (0)

دانلود آلبوم جدید نیما چهرازی به نام صدای عشق

دانلود آلبوم جدید نیما چهرازی به نام صدای عشق

 

Download New Album Nima Chehrazi – Sedaye Eshgh

 

( ترانه و آهنگساز : نیما چهرازی )

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۰۷:۲۲ توسط:werta موضوع: نظرات (0)

تعویض باتری گوشی آیفون و سامسونگ خود را به کجا بسپاریم؟

 

بدون شک گوشی‌های موبایل یکی از ابزارهای مهم و مفید برای ما محسوب می‌شوند. پس نباید متعجب شد که تعویض و خرید قطعات اصلی این گوشی‌ها و بخصوص باتری گوشی‌ موبایل یکی از دغدغه‌های کاربران و مصرف کنندگان این تکنولوژی‌ها باشد. این گوشی‌ها به انواع باتری‌های قابل تعویض و همچنین غیر قابل تعویض توسط کاربران در بازار عرضه می‌شوند. باتری‌های غیر قابل تعویض که امروزه در بیشتر گوشی‌های هوشمند و پرچم‌دار دیده می‌شوند و کم‌کم جایگزین باتری‌های قابل تعویض می‌شوند، ویژگی‌های خاص خود را دارند که در این مقاله به آن‌ها می‌پردازیم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۰۴:۱۲ توسط:werta موضوع: نظرات (0)

مخترع و شرکت سازنده اولین تلفن همراه چه کسی بود؟

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، شاید دانستن این که ایده تلفن همراه که امروزه به یکی از مهم ترین بخش های زندگی انسان ها تبدیل شده است از یک سریال پربیننده تخیلی به نام "پیشتازان فضا" که در آن شخصیت کاپیتان کرک یک دستگاه ارتباطی دستی تاشو به نام "ارتباط دهنده" داشته ، آمده است برایتان جالب باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۵۷:۳۷ توسط:werta موضوع: نظرات (0)

اولین تلفن همراه جهان در چه شرکتی ساخته شد ؟

ه گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در روز سوم آوریل ۱۹۷۳ میلادی مردم مردی را در حالی که از خیابان رد می‌شود و دستگاه کوچکی را در دستش می فشارد، دیدند؛ کسی که بعدها تاریخ بشریت را برای همیشه متحول کرد. او کسی نبود جز پدر تلفن همراه دکتر مارتین کوپر.

مارتین کوپر ( Martin Cooper) در تاریخ ۲۶ دسامبر سال ۱۹۲۸میلادی در شیگاگو در ایالات متحده‌ی آمریکا چشم به جهان گشود. وی به عنوان مخترع تلفن‌های همراه شناخته می‌شود.

آیا میدانید اولین تلفن همراه توسط چه کسی و در کجا اختراع شد؟


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۵۶:۲۱ توسط:werta موضوع: نظرات (0)

رهن کامل چیست ؟

صاحب‌خانه شدن برای خیلی از افراد آرزویی است که در زندگی برای خرید خانه تلاش می‌نمایند . اما سال‌های گذشته به شدت قیمت خانه و زمین و دیگر هزینه‌های زندگی بالا رفته که شاید خیلی‌ها به این زودی نتوانند صاحب خانه شوند . به همین علت در این سال‌ها در کشور ما اجاره‌ نشینی رشد بسیاری نموده است . یکی از انواع اجاره‌نشینی رهن کامل است . می‌خواهیم در این مطلب به بررسی آن بپردازیم و ببینیم وقتی کسی از رهن کامل خانه حرف می‌زند ، دقیقا از چه چیزی صحبت می‌ نماید . اگر به دنبال خرید آپارتمان در منطقه 22 می باشید با ما همراه شوید .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۵۰:۲۷ توسط:werta موضوع: نظرات (0)