werta werta .

werta

کاربرد سینی کابل چیست

 

 

 سینی کابل ها را میتوان به عنوان یک پشتیبان از سیم های باز شناخت. ساختار این محصول سفت و سخت است و ظاهری نردبان شکل دارد. این وسیله به عنوان جایگزینی برای سیستم سیم کشی باز و مدیریت کابل در ساخت و ساز ها استفاده می شود. همچنین اگر نیاز به تغییری در سیستم سیم کشی بوجود آید، میتوان کابل های جدید را به جای کشیدن آنها از طریق لوله، در  سینی کابل   نصب کرد. تولید سینی کابل ها به شکلی است که قابلیت کنترل گرما را دارند و در موارد لزوم موجب خنک شدن سیم ها می شوند.

قیمت سینی کابل

 

قیمت سینی کابل ، از مزایای سینی کابل ها مقاومت بالا در برابر حرارت و رطوبت می باشد. همچنین عوامل مختلفی در   قیمت سینی کابل موثر است. مانند: دوام و مقاومت، تفاوت سایز و اندازه، میزان تحمل سینی کابل ها و موارد دیگری که موجب تفاوت قیمت آن می شود. سینی کابل ها توانایی پشتیبانی انواع سیم کشی مانند: خطوط ولتاژ بالا، کنترل خطوط مخابرات، خطوط نوری و توزیع برق را دارند. همچنین تولید این نوع محصول به دلیل شرکت های مختلف تولید کننده نیز متفاوت است. مواد به کار رفته در تولید سینی ها براساس هدف به کارگیری در موارد مختلف بر قیمت آن ها تاثیر می گذارد. مثلا قیمت سینی کابل مورد استفاده در پارکینگ یا مکان های بسته و سرپوشیده نسبت به فضاهای باز متفاوت است. زیرا مواد به کار رفته در سینی پارکینگ ها از جنس گالوانیزه بوده و سینی مکان های باز آب کاری شده می باشد.

 

نردبان کابل

 

نردبان کابل ، تفاوت نردبان و سینی در نحوه عبور سیم ها است. در نردبان، سیم ها به صورت عمودی و در سینی به صورت افقی عبور داده می شوند. نردبان ها نسبت به سینی کابل، مقاومت و استحکام بالایی در تحمل بیشترین بار را دارند. از نردبان کابل به منظور پشتیبانی کابل های سنگین که مسافت طولانی تری دارند استفاده می شود.   نردبان کابل  در مراکز بزرگ مانند کارخانه ها و سوله ها مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین برای استفاده از هرکدام از این محصولات، نردبان یا سینی کابل مشخص کنید که می خواهید چه میزان بار را پشتیبانی کند. نردبان ها از این مزیت برخوردار هستند که به طور مداوم از کابل های خود در تمام طول آنها را پشتیبانی میکنند. این وسیله به گونه ای مهندسی شده اند تا توانایی استحکام فولاد خود را به حداکثر برسانند. اکثر نردبان ها بعد از ساخت گالوانیزه می شوند، تا دوام طولانی تری در برابر رطوبت و خوردگی داشته باشند. نردبان کابل ها نسبت به حجم و تعداد مورد استفاده در محل مورد نظر با مشخص کردن نوع و ضخامت، تولید می شوند.

 

منبع:  psanaram.com


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۱۷:۰۱ توسط:werta موضوع: نظرات (0)