werta werta .

werta

محصولات كشاورزي

مديريت تغذيه گياه تغذيه درست هر گياه به عواملي بستگي دارد كه رعايت آنها وجه تمايز يك كشاورز موفق مي باشد، عملكرد بالاتر در كنار صرفه جويي اقتصادي، و توليد محصول سالم در كنار حفظ قابليت كشت مزرعه در بلند مدتبراي مديريت درست تغذيه گياه،آگاهي داشتن از چند عامل لازم است در اين گفتار و بخش هايي كه در آن مي آيند تلاش شده است تا مخاطبان با اين عوامل آشنا شوند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۱۰:۱۳ توسط:werta موضوع: نظرات (0)

دانلود آلبوم جديد نيما چهرازي به نام صداي عشق

دانلود آلبوم جديد نيما چهرازي به نام صداي عشق

 

Download New Album Nima Chehrazi – Sedaye Eshgh

 

( ترانه و آهنگساز : نيما چهرازي )

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۰۷:۲۲ توسط:werta موضوع: نظرات (0)

تعويض باتري گوشي آيفون و سامسونگ خود را به كجا بسپاريم؟

 

بدون شك گوشي‌هاي موبايل يكي از ابزارهاي مهم و مفيد براي ما محسوب مي‌شوند. پس نبايد متعجب شد كه تعويض و خريد قطعات اصلي اين گوشي‌ها و بخصوص باتري گوشي‌ موبايل يكي از دغدغه‌هاي كاربران و مصرف كنندگان اين تكنولوژي‌ها باشد. اين گوشي‌ها به انواع باتري‌هاي قابل تعويض و همچنين غير قابل تعويض توسط كاربران در بازار عرضه مي‌شوند. باتري‌هاي غير قابل تعويض كه امروزه در بيشتر گوشي‌هاي هوشمند و پرچم‌دار ديده مي‌شوند و كم‌كم جايگزين باتري‌هاي قابل تعويض مي‌شوند، ويژگي‌هاي خاص خود را دارند كه در اين مقاله به آن‌ها مي‌پردازيم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۰۴:۱۲ توسط:werta موضوع: نظرات (0)

مخترع و شركت سازنده اولين تلفن همراه چه كسي بود؟

به گزارش پايگاه خبري وب سايت رند ، شايد دانستن اين كه ايده تلفن همراه كه امروزه به يكي از مهم ترين بخش هاي زندگي انسان ها تبديل شده است از يك سريال پربيننده تخيلي به نام "پيشتازان فضا" كه در آن شخصيت كاپيتان كرك يك دستگاه ارتباطي دستي تاشو به نام "ارتباط دهنده" داشته ، آمده است برايتان جالب باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۵۷:۳۷ توسط:werta موضوع: نظرات (0)

اولين تلفن همراه جهان در چه شركتي ساخته شد ؟

ه گزارش خبرنگار دريچه فناوري گروه فضاي مجازي باشگاه خبرنگاران جوان؛ در روز سوم آوريل ۱۹۷۳ ميلادي مردم مردي را در حالي كه از خيابان رد مي‌شود و دستگاه كوچكي را در دستش مي فشارد، ديدند؛ كسي كه بعدها تاريخ بشريت را براي هميشه متحول كرد. او كسي نبود جز پدر تلفن همراه دكتر مارتين كوپر.

مارتين كوپر ( Martin Cooper) در تاريخ ۲۶ دسامبر سال ۱۹۲۸ميلادي در شيگاگو در ايالات متحده‌ي آمريكا چشم به جهان گشود. وي به عنوان مخترع تلفن‌هاي همراه شناخته مي‌شود.

آيا ميدانيد اولين تلفن همراه توسط چه كسي و در كجا اختراع شد؟


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۵۶:۲۱ توسط:werta موضوع: نظرات (0)

رهن كامل چيست ؟

صاحب‌خانه شدن براي خيلي از افراد آرزويي است كه در زندگي براي خريد خانه تلاش مي‌نمايند . اما سال‌هاي گذشته به شدت قيمت خانه و زمين و ديگر هزينه‌هاي زندگي بالا رفته كه شايد خيلي‌ها به اين زودي نتوانند صاحب خانه شوند . به همين علت در اين سال‌ها در كشور ما اجاره‌ نشيني رشد بسياري نموده است . يكي از انواع اجاره‌نشيني رهن كامل است . مي‌خواهيم در اين مطلب به بررسي آن بپردازيم و ببينيم وقتي كسي از رهن كامل خانه حرف مي‌زند ، دقيقا از چه چيزي صحبت مي‌ نمايد . اگر به دنبال خريد آپارتمان در منطقه 22 مي باشيد با ما همراه شويد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۵۰:۲۷ توسط:werta موضوع: نظرات (0)